Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ, είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να υποβάλλουν ή/και να ανακαλέσουν αιτήματα που αφορούν στην ηλεκτροδότηση ακινήτου ή σε ενέργειες πάνω σε υφιστάμενη παροχή, όπως είναι η χορήγηση νυκτερινού, η επαύξηση ισχύος, η αποστολή ενδείξεων, κλπ. Επίσης, μέσα από την ίδια εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν αίτημα επικοινωνίας προκειμένου να επικοινωνήσει μαζί τους κάποιο έμπειρο στέλεχος του ΔΕΔΔΗΕ ή να κλείσουν ραντεβού για επίσκεψη στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ (σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπως είναι η υπογραφή Σύμβασης Σύνδεσης).
Οι καταναλωτές μπορούν να προχωρήσουν σε καταχώρηση ή ανάκληση αιτήματος, είτε ως επισκέπτες, είτε ως πιστοποιημένοι χρήστες μέσω ΓΓΠΣ, με την χρήση των Διαπιστευτηρίων του TAXISnet. Στην περίπτωση της πιστοποίησης μέσω ΓΓΠΣ οι καταναλωτές θα έχουν μέσω της εφαρμογής πρόσβαση στο ιστορικό των αιτημάτων τους, καθώς και πληροφόρηση για την τρέχουσα κατάσταση αυτών.
Για την υποβολή, ο επισκέπτης της εφαρμογής θα πρέπει να καταχωρεί τον Αριθμό Παροχής που σχετίζεται με το αίτημα (όπως αναγράφεται σε εμφανές σημείο στους λογαριασμούς κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ονοματεπώνυμο, αριθμό κινητού τηλεφώνου και email (προαιρετικά). Εξαιρείται η περίπτωση της νέας σύνδεσης, στην οποία δεν διατίθεται ο αριθμός παροχής, οπότε θα καταχωρείται ο Ταχυδρομικός Κώδικας του ακινήτου. Επιπλέον, θα πρέπει να επισυνάψει έγγραφα με προσωπικά δεδομένα του, τα οποία απαιτούνται για την διεκπεραίωση του αιτήματός του (περισσότερες πληροφορίες για τα απαιτούμενα έγγραφα, κατά περίπτωση, υπάρχουν στην επίσημη ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ). Ο επισκέπτης θα λάβει στο κινητό που έχει δηλώσει έναν κωδικό (PIN), τον οποίο και θα συμπληρώσει, επιβεβαιώνοντας ότι είναι ο κάτοχος/χρήστης του δηλωθέντος αριθμού κινητού.
Στη συνέχεια, η αναγγελία θα προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για τις περαιτέρω ενέργειες, ενώ ταυτόχρονα ο επισκέπτης θα λάβει σχετικό ενημερωτικό sms στον αριθμό κινητού που δήλωσε.
Για την ενημέρωσή του, σχετικά με την πορεία του αιτήματός του, ο επισκέπτης μπορεί να καλεί το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ 800 400 4000 / 11500 / 2111900500. Σε περίπτωση που η καταχώρηση έγινε κατόπιν πιστοποίησης μέσω ΓΓΠΣ, η κατάσταση του αιτήματος είναι διαθέσιμη μέσω της παρούσας εφαρμογής.
Για την ανάκληση του αιτήματος, ο επισκέπτης θα πρέπει να γνωρίζει τον αριθμό του αιτήματος εξυπηρέτησης και αφού επαληθεύσει ότι είναι ο χρήστης/κάτοχος του κινητού αριθμού που θα καταχωρήσει, θα μπορεί να δρομολογήσει την διαδικασία ανάκλησης.
Η χρήση της εφαρμογής αυτής παρέχεται δωρεάν, χωρίς να επιφέρει καμιά οικονομική επιβάρυνση στον εκάστοτε χρήστη.
Τα δεδομένα που συλλέγονται με την ως άνω εφαρμογή υπόκεινται σε επεξεργασία από τον ΔΕΔΔΗΕ, σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να απευθύνεστε στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (Data Protection Officer) του ΔΕΔΔΗΕ στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@deddie.gr και στην Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων & ενημέρωσης χρηστών του διαδικτύου