Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ, είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να αναγγέλλουν ή/και να ανακαλέσουν βλάβες ηλεκτροδότησης που αφορούν την ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.).
Για την αναγγελία ο επισκέπτης της εφαρμογής θα πρέπει να καταχωρεί τον Αριθμό Παροχής, (όπως αναγράφεται σε εμφανές σημείο στους λογαριασμούς κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), που σχετίζεται με την βλάβη, εάν είναι ο χρήστης της παροχής, καθώς και ονοματεπώνυμο, αριθμό κινητού τηλεφώνου και email (προαιρετικά). Ο επισκέπτης θα λαμβάνει στο κινητό που έχει δηλώσει έναν κωδικό (PIN), τον οποίο και θα συμπληρώνει, επιβεβαιώνοντας ότι είναι ο κάτοχος/χρήστης του δηλωθέντος αριθμού κινητού.
Στη συνέχεια, η αναγγελία θα προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για τις περαιτέρω ενέργειες, ενώ ταυτόχρονα ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει σχετικό ενημερωτικό sms στο κινητό αριθμό που δήλωσε.
Για την ανάκληση, ο επισκέπτης θα πρέπει να γνωρίζει τον αριθμό αιτήματος αναγγελίας της βλάβης και αφού επαληθεύσει ότι είναι ο χρήστης/κάτοχος του κινητού αριθμού που θα καταχωρήσει, μπορεί να δρομολογήσει τη διαδικασία ανάκλησης.
Τέλος, η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να δηλώσει μια επικίνδυνη κατάσταση στο δίκτυο. Ο επισκέπτης θα καλείται να ορίσει την τοποθεσία που σχετίζεται με την επικίνδυνη κατάσταση. Ο εντοπισμός της θέσης που σχετίζεται με την επικίνδυνη κατάσταση μπορεί να γίνει αυτόματα μέσω του browser εφόσον ταυτίζεται με τη θέση που βρίσκεται ο επισκέπτης και αφού δοθεί η αναγκαία συναίνεση από τον επισκέπτη ή να την επιλέξει ο ίδιος από το σχετικό μενού. Στην συνέχεια η διαδικασία που θα ακολουθείται είναι η ίδια με αυτήν της αναγγελίας απλής βλάβης, χωρίς όμως να χρειάζεται να δηλωθεί συγκεκριμένος αριθμός παροχής.
Επισημαίνεται ότι, o ΔΕΔΔΗΕ είναι αρμόδιος για τις βλάβες στο δημόσιο δίκτυο ή στους μετρητές (συμπεριλαμβανομένων των τήξεων ασφαλειών των μετρητών). Συστήνουμε οι καταναλωτές, όσο αυτό είναι δυνατόν, να ελέγχουν κατά πόσον η βλάβη/διακοπή οφείλεται σε στοιχείο της εσωτερικής τους εγκατάστασης (π.χ. πτώση ηλεκτρονόμου διαφυγής (ρελαί), πτώση γενικής ασφάλειας πίνακα), προκειμένου να αποφεύγεται η άσκοπη μετάβαση συνεργείου του ΔΕΔΔΗΕ και η συνακόλουθη οικονομική επιβάρυνση των καταναλωτών (Σημειώνεται ότι η δαπάνη άσκοπης μετάβασης χρεώνεται).
Η χρήση της εφαρμογής αυτής παρέχεται δωρεάν, χωρίς να επιφέρει καμιά οικονομική επιβάρυνση στον εκάστοτε χρήστη.
Τα δεδομένα που συλλέγονται με την ως άνω εφαρμογή υπόκεινται σε επεξεργασία από τον ΔΕΔΔΗΕ, σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να απευθύνεστε στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (Data Protection Officer) του ΔΕΔΔΗΕ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@deddie.gr και στην Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων & ενημέρωσης χρηστών του διαδικτύου.